בית דפוס סטודיו לעיצוב מיתוג כניסת חברות
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪

מאמרים

מי צריך שירות הדפסת פנקסי חשבוניות?

כולנו שמענו לפחות פעם אחת בחיינו את המונח חשבונית מס, אך רובנו לא ממש יודעים מה זה. למעשה, עבור רובנו זהו מידע לא רלוונטי, אלא אם פתחנו עסק ואנחנו רשומים ברשויות המס כ"עוסק מורשה". במקרה זה אנו חייבים להוציא ללקוחות שלנו חשבונית מס.

מהי חשבונית מס?

אם שאלתם את עצמכם מדוע, התשובה היא שחשבונית מס מתעדת כל עסקה שנעשתה בין מוכר לבין קונה, או בין נותן שירות למי מקבל שירות. החשבונית היא דרישה לתשלום שבה מפורטים הכמויות והמחירים שסוכמו בין המוכר ובין הקונה ותיאור המוצרים או השירותים שבגינם ניתנה החשבונית. בחשבונית מס אחת יכולה להופיע עסקה אחת או יותר.

רק "עוסק מורשה"

כאמור חשבונית מס רשאי להוציא רק מי שרשום כ"עוסק מורשה". כמה פרטים צריכים להופיע על החשבונית כדי שזו תיחשב תקינה: המילים "חשבונית מס", "עוסק מורשה" והמילה "מקור" על העותק הראשון של החשבונית, מספר העוסק המורשה, שם העוסק וכתובת העסק, מספר חשבונית, סכום העסקה כולל מע"מ, תאריך הפקת החשבונית, תיאור המוצר או השירות, וחתימת העוסק או בא כוחו.

אסמכתא בפני רשויות המס

[חשבונית מס מקורית היא האסמכתא בפני רשויות המס לכך שמי שהפיק אותה שילם את המע"מ שנכלל בעסקה, וכעת הוא יכול לפנות לרשויות המס כדי לבקש לקבל החזר על פי חוק. חשוב לדעת שללא החשבונית המקורית אין אפשרות לדרוש החזר עבור המע"מ.

שירות בכל רחבי הארץ

מכל האמור לעיל ברור כי כל מי שבבעלותו עסק שרשום כ"עוסק מורשה" צריך לבצע הדפסת פנקסי חשבוניות. בתי הדפוס ברחבי הארץ מציעים כיום שירות של הדפסת פנקסי חשבוניות בשלל מידות ובזמן קצר. החשבוניות שבפנקסי החשבוניות צריכות להגיע בשלושה עותקים: מקור ללקוח שלכם, העתק לרואה החשבון והעתק שני אליכם לעסק לצורך תיוק ומעקב.

הזמנה ברשת

ברשת האינטרנט ניתן להזמין כיום בקלות ובנוחות הדפסת פנקסי חשבוניות מבלי לצאת מהבית. כל שתצטרכו הוא להיכנס לאתר האינטרנט של בית הדפוס, לבחור עיצוב, למלא את הפרטים שלכם ושל העסק ותוך כמה ימים הפנקסים יהיו מוכנים. אם תבחרו לעבוד מול בית דפוס מנוסה שמכיר את התקנות בנושא חשבוניות המס תידרשו למסור את פרטי העסק ובית הדפוס יידע להפיק עבורכם פנקס איכותי ותקין שיעמוד בתקנות ויסייע לכם להתנהל בצורה נכונה ומסודרת.
 



בית דפוס אונליין - מה ההבדל בין בית דפוס של פעם לבין דפוס אונליין

בית דפוס כמו שהיינו רגילים אליו בעשרות השנים האחרונות, נהג לקבל הזמנות של לקוחות לביצוע מוצרי דפוס, בתחילה על ידי התייצבות הלקוח בבית הדפוס ופגישה עם בעל בית הדפוס או עם גרפיקאית, כדי להגיד באופן בלתי אמצעי מה בעצם הוא רוצה להדפיס, אחר כך נעשה הדבר באמצעות מכשיר הטלפון ואז... הגיע האינטרנט.

נכון ההתחלה הייתה צנועה, בסך הכול נוספה יכולת להזמין דברי דפוס באמצעות משלוח של דואר אלקטרוני ואף לאשר את הגרפיקה של דבר הדפוס המעוצב לפני הדפסתו באימייל. אחר כך הגיעו אתרי האינטרנט התדמיתיים, ששימשו את בתי הדפוס כאמצעי פרסומי בלבד, אולם כאשר הגיעו אתרי אינטרנט של בתי דפוס שבהם ניתן לבצע הזמנת דברי דפוס אונליין, או בית דפוס מקוון כמו שיש לומר בעברית תקנית – פרצה בעצם מהפכת הדפוס האינטרנטי של המאה ה-21.

אתר אינטרנט שהוא למעשה בית דפוס אונליין, מקבל את כל הזמנתו של הלקוח, כשכבר הוגדרו בה כל הפרטים הדרושים לביצוע ההזמנה כגון: סוג וכמות הפריטים המודפסים, גודלם, צבעם, סוג הנייר הרצוי להדפסה, גופן וכו` ו... הכי חשוב, כשהם כבר מעוצבים ע"י הלקוח, שכבר כתב, בדק, עשה הגהה ואישר, הוסיף לוגו, תמונות ועוד.

כמובן שישנם מקרים שבהם נדרש עדיין נציג אנושי של בית הדפוס עבור עבודות דפוס מיוחדות, אך בתי דפוס מקוונים טובים, יוצרים מרחב תמרון גדול של אופציות הזמנה שונות למוצרי דפוס בסיסיים ונפוצים באתר האינטרנט שלהם כמו: כרטיסי ביקור, פליירים, פנקסי חשבוניות, מדבקות, פוסטרים וכדומה.

תהליך ההזמנה של בתי דפוס און ליין נבנה מתוך ניסיון רב שנים של הזמנות מוצרי דפוס של בית דפוס רגיל ובהתאם לתסריט ולסדרת שאלות מנחות הנשאלות בדרך כלל בהזמנות עבודה של בתי דפוס רגילים. ברוב המקרים שאלות מנחות אלה יספיקו כדי לבצע הזמנה מלאה On Line ללא צורך אפילו בשיחה אחת נוספת בין המזמין לבין נציג בית הדפוס, למעט מקרים בהם נדרשים עיצוב או גרפיקה מיוחדת.



לוחות שנה | לוח שנה כאמצעי פרסום

שנה עברה שנה באה ומתקפת לוחות שנה באה איתם...
לקראת ראש השנה כמעט בכל סניף בנק, מספרה או חברת ביטוח יציעו לכם במתנה לוח שנה חדש לכבוד השנה החדשה. לוחות שנה גדולים ומעוצבים, או לוח שנה קטן מגנטי, לוח שנה מיוחד וגאדג`טי שמגיע בתוך קופסא של דיסק או לוח שנה קטן ופשוט, שלא פעם יוצא הכי שימושי בסוף.

בנוסף ללוחות השנה הקלאסיים הרבים הנמצאים בשוק ישנם גם יומנים רבים המשלבים בתוכם לוחות שנה מודפסים וסדר ימי השנה מסודרים, עם מקום למלא קצת פגישות או אירועים מיוחדים וזוהי מתנה באמת שימושית ("פרקטית" אם תתעקשו) בה רובנו באמת נשתמש.

יש לזכור שהשימוש הפרסומי ביומן שנתי או לוח שנה יוצר אפקט מאוד חזק ברוב המקרים, כיוון שהשימוש בלוח שנה הוא יום יומי במשך השנה, כך שאם יצרתם עבור לקוחות שלכם לוח שנה יפה ואטרקטיבי ובו מוזכר שמכם או לוגו החברה שלכם עם ברכה לבבית, השם או הלוגו יקרוץ ללקוח שלכם מידי יום ויזכיר לו שאתה שם בשבילו בעת הצורך. זהו פרסום מיידי שמטמיע את עצמו בביתו או משרדו של הלקוח וזוהי גם מחווה יפה שנותנת ללקוח להרגיש שהוא מתוגמל במתנה. אם גם מספר הטלפון שלכם גם מתנוסס על גבי לוחות שנה כאלה, עשיתם כבר פעולה ממשית בדרך לעוד לקוח מרוצה וחוזר...

עם כן, הדפסת לוחות שנה הם כבר שנים רבות הם שוק תחרותי ועם התפתחות המדיה ומכונות הדפוס, הרמה של לוחות שנה עלתה ודווקא עלות ההדפסה ירדה, אך כדי להגיע באמת אל ביתו או אל משרדו של הלקוח ולא אל פח האשפה שבדרך, עליך להיות יצירתי ולהמציא לוח שנה מקורי או לוח שנה יפה במיוחד שיגרום ללקוח באמת לרצות אותו ולראות אותו בבית או במשרד שנה שלמה, מתוך שלל לוחות שנה שהוא ודאי יקבל בתקופת החגים.

חשוב על קהל היעד אליו אתה מכוון ונסה להתאים את העיצוב הגרפי או התמונות של לוח השנה לקהל היעד הזה. לפעמים לוח שנה פשוט וסטנדרטי עם תמונות יפות ומקוריות יעשו את העבודה בהחלט.
עוד דרך להטמיע לוח שנה תהיה ע"י שימוש בלוח שנה גימיקי שיתפוס את עינו של הלקוח וייגרום לו להתלהב.
חשוב מאוד לא להגזים עם כמות הטקסט והמלל הפרסומי על לוח שנה, כדי שהלוח לא ירגיש כמו פלייר והלקוח לא ירגיש פראייר המשרת רק אינטרס פרסומי של מישהו, מה שיגרום ללקוח לזרוק מייד לוח השנה, או להעבירו למישהו אחר שגם הוא כנראה יזרוק אותו...

לסיכום, למרות עידן הטכנולוגיה המואצת שבו לכל אדם יש לוח שנה דיגיטלי בפלאפון, איפון, אייפד, או במחשב, אנשים עדיין אוהבים לוח שנה ישן וטוב, עם תמונות יפות שמתחלפות אחת לחודש, גם אם צריך להחליף אותן ביד והן לא מתחלפות באופן אוטומטי.

ואם הבנו שהפקת לוחות שנה יכולה להיות אלמנט פרסומי זול, אפקטיבי עם אפשרות הטמעה תודעתית חזקה בקרב לקוחות ותיקים ופוטנציאלים באופן שגם מאפשר לפנק אותם, אז למה אתם מחכים?
אתם מוזמנים להזמין עוד היום לוחות שנה עבור לקוחותיכם ושתהייה לכם שנה טובה ומבורכת.

 

                                                 איך לבחור בית דפוס

בשלבים הראשונים של הקמת העסק החדש שלך יש חשיבות רבה לבחירת בית דפוס הנכון לך.
בית הדפוס המתאים לך יפיק עבורך את העזרים החשובים בקידום ושיווק העסק כמו כרטיסי ביקור, פליירים, שלטים וכו` באיכות גבוהה ובעלות נמוכה וכמו כן יעזור ליצור את הרושם הנכון לעסק שלך כך שישדר מקצוענות ואמינות.


3 הדברים שאתה חייב לדעת לפני שתחליט עם איזה בית דפוס אתה עובד:

הכן תקציב

חשוב מראש לקבוע גבולות ולדעת כמה בדיוק אתה מוכן להשקיע בכל נושא הדפוס בשלב זה של העסק. תכין אומדן של כמה כרטיסי ביקור אתה צריך בשלב זה כמה פנקסי חשבונית מס קבלה עלונים וכו`. לא משנה מה אל תסטה מהתקציב שקבעת מפני שברגע שהתקציב נפרץ אתה כבר לא תשלוט בהוצאות, ומפני שבממילא ככל שהעסק יצמח אז תצטרך לבצע עוד הזמנות בבית הדפוס לכן חשוב להכין ולשמור על התקציב.

תרשום מה אתה צריך עכשיו ולאילו מוצרי דפוס אתה תצטרך בעתיד

מומלץ ביותר להכין רשימה של עד 5 מוצרי דפוס שאתה תצטרך בשלב זה ורשימה יותר מפורטת של מוצרים שתצטרך בעתיד דבר זה קודם כל ישמור על התקציב שהכנת שלא יפרץ כך שלא תתפתה להזמין דברים שאינם חיוניים לך כעת ובנוסף על כך תוכל להעריך אם בית הדפוס אותו בדקת יוכל לתת לך שירות בהתאם לצרכים שלך גם בעתיד.

קבע סדרי עדיפויות : מה אתה רוצה לשדר

היום עם בתי הדפוס המסורתיים והאינטרנטים איכות הפקות הדפוס עלתה משמעותית לעומת העבר הלא רחוק. אתה יכול להזמין הפקות דפוס שונות מנוחיות ביתך או לכתת רגליים בסקר שוק בין בתי דפוס השונים אך עדיין גם כיום יהיו הבדלים באיכות בין בתי הדפוס השונים ובין מוצרים שונים חשוב שתקבע מראש אילו פריטים חשוב לך שיהיו באיכות גבוהה יותר מהממוצע ושישדרו מקצוענות ואמינות כמו לדוגמה בכרטיסי הביקור שלך ובאילו פריטים האיכות פחות חשובה לך דבר זה יעזור לך להשוות בין בתי הדפוס השונים ויעזור לך להישאר בתוך התקציב שלך.

מה שנשאר לך כעת זה לערוך סקר שוק ולקבל הצעות מחיר מלפחות 3 בתי עסק שונים קח מכל בית דפוס כמה מוצרים לצורך השוואת איכות העבודה שלהם ותראה איזה בית דפוס עומד בתקציב שהכנת ושמסוגל לספק את איכות ההפקה שאתה מחפש ושיהיה מסוגל בעתיד גם למלא צרכים אחרים של העסק שלך.

חשוב להשקיע קצת בעבודת הכנה מראש כדי שלא תיתקע עם מוצרים שאתה לא צריך בשלב זה רק מפני שקיבלת "דיל" טוב על הזמנה גדולה. וכדי שתהיה מרוצה ממוצר הדפוס שהזמנת שיקנה לעסק שלך את הרושם הנכון שאתה רוצה לשדר.



 

  

- מפת האתר - שירות לקוחות
- תקנון האתר - שאלות ותשובות
- עצות לשיפור - העלאת עיצוב מוכן
- שירותים - מילון מונחים  
- הצטרף למועדון לקוחות - מבצעים    
     

B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין