בית דפוס סטודיו לעיצוב מיתוג כניסת חברות
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪

שאלות ותשובות

    שאלות ותשובות









 

 

 

      כיצד ניתן לקבל את המוצרים שהזמנתי דרך האתר?

      את המוצרים המוזמנים דרך האתר ניתן לקבל באחת משלושת הדרכים הבאות:
      1. איסוף עצמי -  נארוז ונשמור את המוצרים אצלנו ונמתין שתגיעו לאסוף אותם מרח` הר כתרון 20, צור הדסה.
      2. משלוח בדואר - תמורת תשלום סמלי בלבד, אנו נארוז ונשלח את המוצרים אליכם בדואר.
      3. שליחות עד הבית - זוהי האפשרות המהירה והנוחה ביותר. נארוז ונשלח את המוצרים אליכם כך שיגיעו
      אליכם בפרק הזמן הקצר ביותר.

 חזרה לראש הדף>>

 

     אילו סוגי קבצים ניתן להעלות לאתר?

     המערכת הופכת את הקבצים שאתם שולחים אלינו לקבצי PDF ניתן לשלוח את מרבית מקבצי המחשב המקובלים, כמו JPG,TIFF,EPS
    ,GIF,BMP,PNG וכמובן גם קבצי PDF.

חזרה לראש הדף>>

 

     מדוע כדאי להזמין מוצרי דפוס דרך האתר?

     ישנם מספר יתרונות ברורים להזמנת מוצרי דפוס דרך האתר:

    1. מחיר - הזמנת מוצרי דפוס דרך האתר הינה הדרך הזולה ביותר להזמת מוצרי דפוס. וההסבר לכך פשוט,
        כאשר אתם מזמינים דרך האתר אתם מעצבים בעצמכם, הקובץ שאתם יצרתם מגיע מוכן ישירות למכונת
        הדפוס ללא מגע יד אדם ומודפס אוטומטית, תהליך פשוט זה שאינו מצריך התערבות של גורמים
        מקצועיים,חוסך לכם כסף רב ולכן המחירים להזמנה דרך האתר, אכן זולים מהזמנה מבית דפוס רגיל.
    2. נוחות - האתר תמיד זמין, בכל יום ובכל שעה. המשמעות היא שבכל רגע תוכלו לבצע הזמנה חדשה או
        לבדוק את הסטטוס של הזמנה קיימת במערכת - המערכת אף תדאג לעדכן אתכם בדוא"ל על כל שינוי 
        בסטטוס ההזמנה.
    3. הזמנות חוזרות - כל העבודות שהוזמנו על ידי המשתמשים נשמרים במערכת בתיקייה אישית, כשאתם
        מזמינים בפעם הראשונה אתם מקבלים שם משתמש וסיסמא המאפשרים לכם לשוב אל ההזמנה הקודמת
        בעתיד במרחק כמה קליקים בעכבר.

חזרה לראש הדף>>

 

     האם הקניה באתר בטוחה?

     עמדת התשלום באתר "גרפיקס" מאובטחת באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של אבטחת מידע S.S.L. דבר שנועד להבטיח שלא יעשה כל
     שימוש לרעה בפרטיך האישיים, ובחיוב כרטיס האשראי שלך, כך שלמעשה פעולת הרכישה שלך דרך האתר, אינה שונה מרכישת כרטיס בקולנוע,
     או רכישת מוצרים בסופר, להיפך פעולת הרכישה באתר אף יותר מאובטחת מאלה.

חזרה לראש הדף>>

 

     האם ניתן לשנות את שם המשתמש והסיסמא שלי?

     כן. את שם המשתמש והסיסמא ניתן לשנות תחת "ניהול החשבון אישי" - שינוי סיסמא. אנו מעודדים את משתמשי האתר לשנות את שם
     המשתמש והסיסמא שלהם לעיתים תכופות.

חזרה לראש הדף>>

 

     האם ניתן להיכלל ברשימת התפוצה באתר?

     כן, כמובן. כל משתמש הקיים במערכת הממוחשבת שלנו יכול לבחור האם להכלל ברשימת התפוצה שלנו. תמיד תוכלו לבחור להכלל שוב
     ברשימת התפוצה ע"י הקלקה על הקישור "הצטרף לרשימת תפוצה" בתחתית כל עמוד באתר. חברי רשימת התפוצה שלנו הם הראשונים
     הזוכים ללמוד אודות המבצעים והחידושים האחרונים באתר.

חזרה לראש הדף>>

 

     האם ניתן לבטל הזמנה לאחר שהוזמנה באתר?

     בעמוד "החשבון האישי שלי" באתר, תוכלו לברר מהו סטטוס ההזמנות שלכם. לאחר אישור ההזמות וקליטתם במערכת אצלנו, אנו מתחילים
     את שלב היצור ולפיכך משנים את סטטוס ההזמנה ל"ההזמנה בטיפול". מהרגע שסטטוס ההזמנה משתנה ל"ההזמנה בטיפול", אין אפשרות
     לבטלה וזאת מפני שהיא כבר נמצאת בתהליך היצור.

חזרה לראש הדף>>

 

     האם ניתן לעקוב אחרי מצב ההזמנה שלי?

     כמובן! אחד היתרונות הגדולים ביותר לעבודה עם המערכת הממוחשבת שלנו היא היכולת לעקוב אחר התקדמות יצור העבודה.
     בעמוד "החשבון האישי שלי" ישנו קישור הנקרא "צפייה בהזמנות" לחיצה עליו, תציג את רשימת המוצרים שהוזמנו בעבר ואלו שנמצאים
     בתהליך היצור כאשר ליד כל מוצר מוצג סטטוס היצור שלו. כך תוכלו לדעת האם הזמנתכם נקלטה, האם שובצה ליצור והאם ומתי
     נשלחה אליכם. בכל מקרה של שינוי הסטטוס תקבלו עדכון בדואר האלקטרוני על סטטוס ההזמנה שלכם.

חזרה לראש הדף>>

 

     האם ניתן לבצע הזמנות חוזרות דרך האתר?

     הזמנת הדפסות חוזרות הינה פשוטה במיוחד דרך האתר שלנו. תחת "החשבון האישי שלי" נמצא  קישור "צפייה בהזמנות קודמות"
     אשר תחתיו נמצאות כל ההזמנות ההיסטוריות שלכם שהוזמנו על-ידכם באתר. לא רק שתוכלו להשתמש בעיצובים כמה פעמים שתרצו,
     אלא שאם תרצו תמיד תוכלו לשנות חלק מהפרטים הכלולים בעיצוב.

חזרה לראש הדף>>

 

     באילו אמצעי תשלום ניתן לבצע הזמנה באתר?

     אנו תומכים כרגע רק בתשלום באמצעות כרטיסי אשראי. אנו תומכים כמעט בכל הכרטיסים המקובלים בישראל, אם בכל זאת אינכם
     מעוניינים לשלם בכרטיס האשראי באמצעות האינטרנט, אינכם חייבים לעשות זאת. תוכלו לבצע את התשלום גם באמצעות פניה למוקד הטלפוני.

 חזרה לראש הדף>>

 

     לא מצאתי שום דבר שמתאים לי באתר שלכם, האם תוכלו לעצב לי משהו אחר?

     אם לאחר עיון מקיף בכל הדוגמאות באתר, בכל זאת לא מצאתם את מבוקשכם תוכלו לפנות למוקד הטלפוני להגדיר את ציפיותיכם,
     ואנו נשמח לעצב עבורכם.

חזרה לראש הדף>>

 

     באיזה איכות אני אמור לקבל את  העבודה שהזזמנתי מכם?

     ההזמנות המתקבלות דרך האתר, כמו גם דרך ההזמנות האחרות, מודפסות במכונות דפוס דיגטליות ובמכונות אופסט מן המתקדמות בעולם,
     דבר המבטיח איכויות דפוס גבוהות במיוחד.

חזרה לראש הדף>>

  

- מפת האתר - שירות לקוחות
- תקנון האתר - שאלות ותשובות
- עצות לשיפור - העלאת עיצוב מוכן
- שירותים - מילון מונחים  
- הצטרף למועדון לקוחות - מבצעים    
     

B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין